• Instructies

  • Instructies

Hieronder vind u verschillende instructies voor het gebruik van zoals Unit4, Basecone, Portaal FAM24 en App FAM24.

FAM24 Klantportaal

Middels met onze app en onze klantportaal heeft u 24/7 altijd inzage in uw eigen gegevens en de stukken van uw administratie. U ontvangt inloggegevens van FAM24 OfficePortaal om in te loggen en inzicht te krijgen op uw eigen administratief als financiële documenten zoals jaarrekeningen, Aangifte BTW, aangifte Loonheffingen, gegevens van uw werknemers, Aangifte IB, verzekeringspolis en meer…

Via OfficePortaal kunt u uw documenten simpelweg 24/7 opslaan op uw computer of per mobiel verzenden of per e-mail aan wie u het moet versturen.

Via OfficePortaal zult u ook van ons bepaalde documenten ontvangen voor inzien en of ter digitaal vertekenen of uw opmerkingen plaatsen.

Dus, uw documenten zijn ten allertijden bij u om te gebruiken wanneer u nodig heeft.

UNIT4 Management Monitor

Met onze UNIT4 Management Monitor heeft u volledig zicht op uw eigen financiële administratie. Via uw computer en/of via uw mobiele telefoon kunt u gelijk zien wat uw omzet is (ook een vergelijking met vorig jaar). Wat uw kosten en uw winst is.

Dus u kunt 24/7 uw eigen facturen kan aanmaken, downloaden of rechtstreek verzenden naar uw klanten. Om een verkoopfactuur op te stellen is nooit zo simpel geweest.

U kunt naast uw verkoopfacturen aanmaken volgens de regels, kunt u ten allertijden via uw computer en/of mobiele telefoon de facturen inzien of ze betaald zijn en eventueel een aanmaning per direct in paar seconden verzenden.

Middels onze softwarepakket BASECONE waar u alle facturen in scant die u via post heeft ontvangen of downloaden de inkoopfacturen die u digitaal (per e-mail PDF bestand) ontvangen heeft en in een zeer korte tijd levert aan FAM24.

Dus FAM24 is 24/7 bereikbaar, U heeft alle vrijheid zelf te kiezen hoe u ons wilt bereiken; per telefoon, E-mail, App, Klantportaal, Voicebericht via onze App

Basecone

FAM24 wenst een volledig milieuvriendelijk boekhoudingskantoor worden. Daarom zijn onze briefpapieren zoals onze alle drukwerk met FSC keurmerk bedrukt. Hierna zijn wij verder gegaan als met de investeringen om zo min mogelijk papier te gebruiken.Vanaf eind 2016 leveren onze cliënten alle inkoop/verkoop, kasstukken via BASECONE.

Tegenwoordig ontvangen de meeste ondernemingen de facturen digitaal van de leverancier. Het wordt meer en meer dat veel ondernemers van Multinational tot een Freelance opstellen de verkoopfacturen digitaal (een PDF bestand).

U hoeft niet meer uw facturen te opslaan in uw ordner voor ons. Door uw digitaal ontvangen facturen gaat u simpel opslaan in een map op uw computer/tablet. Daarna gaat u inloggen op BASECONE ( Door ons bepaald inloggegeven die alleen voor uw onderneming bestemd is) en upload u heel makkelijk alle facturen aan BASECONE. Nadat het geüpload is het verder onze zorg om alle facturen en bonnen te administreren.

Als u vragen of specifieke wensen heeft, kunt u gerust
bellen via 010 766 00 24 of contact met ons opnemen via e-mail.
Wij helpen u graag verder.

Onze algemene voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam onder nummer 27312419 welke u hier kunt downloaden